Officiellt....

....vilket datum som blir mitt avresedatum!! Läs vidare så får ni reda på det ;)

Onsdagen handlade mest om jobb, dubbelpass, men gick ganska bra då jag sedan hade två hel lediga dagar :D

På torsdagen passade jag på att för en gångsskull följa med mamma in till stan för att dels umgås men även köpa några av de julklappar jag vet jag ska ge bort. Är nu klar med alla utom till tre stycken....skönt att sedan slippa all stress och trängsel i december!! Hittade även ett par silvriga D & G glasögonbågar som jag blev lite småkär i och tog hem för att titta mera på. Var sju år sedan jag fick mitt första par så kan vara på tiden att både byta båge och glas. På kvällen hade jag träning som gick sådär.....glömde att äta något innan träningen så hade i slutet av passet ingen energi och fick kramp i låren vid varje byte :/ Fick även på kvällen fin besök vilket var väldigt trevligt samt så blev det officiellt att både jag och familjen har tackat ja till varandra. Och min avresa från Landvetter kommer att ske den 5 januari 09.

Idag har jag mest softat och fixat lite med småsaker och ringt lite. Hade match idag, blev 5-5, vilket jag tar som ett resultat av att jag inte fick spela så mycket och därför inte kunde hjälpa till med vinsten!!

Skrev i förra inlägget att jag skulle ta upp lite om de sakerna som jag nu var tvungen att ordna med, nu när jag ska åka iväg. Och här kommer en del av det som jag nu vet och har kommit på.....ni får gärna komma med tips och ideér på annat som jag ska/kan fixa innan avresa.

* Hälsoundersökning
* Ordna visum i Sthlm
* Ansöka om internationellt körkort
* Fixa min nuvarande/köpa ny digitalkamera
* Lägga undan pengar till mina sparanden som görs
* Gå till tandläkaren


Larchmont ligger på östkusten av USA.







Good night...


Kommentarer
Postat av: Marie

har du blivit så sparmedveten att du inte går ut längre heller eller ;P har inte sett dig ute på jag vet inte hur länge... :( :P

2008-11-01 @ 02:49:35
Postat av: amanda

Aha, najs. Jag åker den 17 november, om 16 dagar. Så nu börjar jag bli rejält nervös. men det ska nog gå bra. vart är det du ska nu då?

2008-11-01 @ 07:43:35
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fyyy vad kul!! :) Men kommer ju bli lite tomt när du är borta så länge ;p Ska du va borta ett år?



Får ha en liten avskedsfest för dig då ;) Haha! Jag tänkte ha maskeradfest nåt tag så då får du komma ;p



Vill också till USA!! Blir så avis nu... :)

2008-11-01 @ 12:09:11
URL: http://anewbeginning.blogg.se/
Postat av: Konstapel Bengt

Ska du ut och resa?

2008-11-01 @ 17:50:16
Postat av: Linda

Man vill ju försöka ha någon stil på det hela=) men tycker du lyckas bra.

Tack för att du tyckte min var fin också:)

Headern där uppe gjorde jag själv i photoshop tog en bild och fixade å trixade var jättelätt.

Sen la ja bara in den med rätt storlek och så.

Om du vill göra nåt liknande kan ja hjälpa dig och säga hur du ska göra GRATIS =)



Jaa du hur ja hitta till din blogg, ja satt å läste lite på olika bloggar sen hittade ja din bara av en slump, började läsa och fastnade=)

2008-11-01 @ 18:32:34
URL: http://thisisloppanslife.blogg.se/
Postat av: Malin

ett tips, börja packa i tid! :P

haha, jag packade natten innan, inte det smartaste direkt..

2008-11-07 @ 05:26:22
URL: http://maliniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0