New....

...kommer att pröva ett nytt upplägg framöver. Så ni som märker skillnaden från förr får gärna komma med feed-back om vad ni tycker!

De senaste dagarna har varit ganska intensiva, som vanligt, men mycket intressanta och roliga. Torsdag var det Wedins jobbet med massa att göra på lagret så blev inte mycker säljande för min del och sedan träning, både gym samt is.

Dagen efter, fredagen, fick jag lön igen!! :) Vilket var behövligt och uppskattat. Fick hoppa över en borta match idag då jag jobbade dubbel, Wedins och sedan posten :( Men köpte tackvare lönen en ny handbagage väska från Samsonite, samma märke som min resväska. Gäller ju att se bra ut när man reser :P Talade även idag med dels Michael och Matthew, barnen i familjen som jag kanske ska åka till och vara Au Pair för. Men ringde i första hand för att prata med deras nuvarande Au Pair och fråga några frågor. Fick familjens hem nummer av mamman för att ringa under dagen men jobbade ju nio timmar i sträck så hann inte förrän på kvällen när jag kom hem från Alvest. Men då vissade det sig att Au Pairen hade ringt hem till mig och sökt mig, vilket jag tyckte var ett bra och trevligt intiativ!! Miriam heter hon och kommer från Tyskland. Hon hade i alla fall bara bra saker att säga om familjen och Michael verkade vara en trevlig, snäll och väl uppfostrad kille. Pratade mest med honom då Matthew var blyg men han verkade mysig med :P

Idag har jag bara slappat och varit på föreställning på Folkan i Borås. Björn, Måns, Soran och Özz var där....ståuppkomiker för er som inte vet. Özz var först ut och även bäst för kvällen tycker jag. Tycker lite synd om Björn, han var okej, men han har så mycket press på sig sen sitt genombrott. Tror inte det är bra för honom. Sen åkte vi till min bror, åt lite thai mat och spelade Buzz. Var roligt och jag höll på att göra en trippel i vinster men förlorade sista precis på mållinjen :( Åt även Maltizzers, eller hur det stavas, för första gången och de var verkligen goda!! :D Ska se på vänner innan jag lägger mig sen...

Good night...


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

snuskgubbe! :)

2008-10-26 @ 21:57:06
Postat av: carolin

vad trevligt, detta temat du har nu är svårt att läsa :/

2008-10-27 @ 04:57:10
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0