Lyckad premiär :)

Tisdag 21/10 - 08:
Hade en fullspäckad dag!! Började med att jag fick ta öppningen på wedins så det är mycket att fixa med nu så jag jobbade i 1,5 tim mellan 0930 till 1100. Efter det begav jag mig till banken för att ha min första personligarådgivning. Gick bra och var trevligt men siffrorna på kontona var inte lika trevliga :( Men gick igenom basic och vi kom fram till en bra plan...hoppas den funkar :) Åkte hem snabbt till far min för att äta och sedan till högskolan för att arbeta med ett grupparbete. Missade tyvärr dagens föreläsning som hölls av Lena och tydligen skulle varit väldigt bra och intressant. Men men....jag offrade det för en bra sak i alla fall. Lirade min första seriematch i hockey på några år och vi vann:D Var inblandad i tre av våra sex mål och spelade generellt okej även om det kan och kommer bli bättre med tiden. De vi vann mot, med 6-4, var Fotskäl som kvalade upp till div 2 förra säsongen men kom inte hela vägen. Så det var ett av de bättre lagen i serien!
Sen hade tydligen den familjen från USA som jag blivit matchad med ringt men spelade match så kunde inte ta det. Men de ringde sen igen när jag var hemma så fick prata med mamman i familjen :D Hon lät väldigt trevlig och har även sett bilder på familjen och se ser även trevliga ut. Jag tycker att man ibland kan höra eller se på en person ifall de är trevliga eller ej. Vet inte om det är något som har med fördomar att göra (att man skulle stämpla vissa som är eller ser ut på ett visst sätt att de skulle vara trevliga eller ej) eller om det faktiskt finns någon form av överföring i luften eller vad man ska säga...hehe. Vi pratade i alla fall lite allmänt och det gick bra samt kändes bra. Ska höras vidare via mail samt komma överens om en annan dag och tid då de ska ringa igen.

Onsdag 22/10 - 08:
Tog det väldigt lugnt på förmiddagen, lugnare än vad som var tänkt :P Åkte sedan för att jobba sex timmar på wedins och hålla i min första stängning :/ Var lite nervös men de har pratat om att det är lättare än att ha öppningen, vilket jag nu kan, så skulle inte vara några problem. Det var det inte heller förutom att man dubbelkollade allt för att man var osäker med mera. Annars var det mycket att göra på jobbet och hann inte klart med allt utan får fortsätta imorgon. Vi fick även ett finbesök idag....den som känner sig träffad förstår :) Var för en gångsskull hemma ganska tidigt så har softat samt svarat på ett mail från familjen i USA. Tittat som vanligt på vänner, är inne på sista säsongen nu :O Men lika bra det...dels roligt att se hur det slutar men behöver den tiden jag lägger ner på att titta på serien till andra saker...hehe :) Får se ifall jag lägger mig nu eller hittar på något annat först...men en sak är säker. Och det är att vi hörs snart igen...

Good night...

Kommentarer
Postat av: carolin

låter bra alltihopa :D hah

2008-10-23 @ 02:16:14
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0