A good day :D

Vet inte hur man svarar på de få kommentarer jag får!! Eller skriver man bara en egen kommentar på sitt egna inlägg?? Är i alla fall tacksam för de kommentarer jag får :D
Och Marie...kan du utveckla din tanke? Förstår hur du menar men är intresserad av att höra mer hur du tänker just i denna situationen!


Söndag 19/10 - 08: Hade återigen en öppning och lugn dag på Wedins. Var dock väldigt många som jag dels tänkt på lite det senaste samt jag inte sett på länge som kom in i butiken idag.....var roligt :) Dock konstigt att det händer när man typ står och tänker...."borde inte de komma in någon dag då de också borde gå i affärer och köpa nya skor"...hehe. Var mycket klapp-klapp idag då jag åkte hem för att äta efter jobbet. Sedan in till ishallen och köra mitt styrkepass för att sedan ha min isträning. Dock var dagens träning frivillig vilket gjorde att vi bara var fyra stycken på isen och ingen tränare där. Men var skönt att bara glida runt, skjuta, köra lite skridskor, passningar och lira :P

Måndag 20/10 - 08: Ja, när jag vaknade så trodde jag inte att den skulle bli så bra som den blev dagen...även om jag hade hoppats och drömt lite om det :)
Dagen började med slapp förmiddag och sedan iväg till dubbelarbete som gick bra och inte var utöver det vanliga. Men när jag var påväg hem från Alvesta med postbilen så ringde min tränare och frågade ifall jag kunde vara med på matchen imorgon då jag var uttagen....så det kändes bra och behövdes för självförtroendet!!! 
Sen när jag kom hem tittade jag runt på internet och min mail som jag alltid gör och såg då att jag fått min första "match" vad det gäller familj för min aupair resa till USA :D Var skönt och roligt att känna att jag är med i matchen och har chansen att snart komma iväg....får vi se ifall de ringer någon dag snart. Måste förberedda mig med lite frågor med mera så att jag får ut det mesta av samtalet :) Annars tog jag det lugnt efter jobbet med vänner och att vara exalterad över min "match" hehe....

Good night...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nämen va kul, ska du åka som au pair?! Fast det är kanske inte helt hundra än, eller? Låter roligt som attan i alla fall! Ses ikväll, kram.

2008-10-21 @ 11:19:32
URL: http://attvaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0