Kan något någon gång vara enkelt??

En av många bra låtar från Dr. Hook. Älskar hans albums som jag har och är den enda artist vars låtar på ett album som jag gillar alla låtar, och det är en dubbel cd!! Kommer nog sluta med att jag har haft med alla hans låtar :P


Torsdagen bjöd inte på något speciellt. Jobbade och fixade lite med små saker samtidigt som det åter gick bra på min hockey träning. Har mer fart i kroppen samt fått tillbaka tänket och speluppfattningen :D

Idag var det dubbel arbete...bara två sådana dagar kvar nu så det är skönt. Fick även papprena från CC med min tid på Amerikanska ambassaden  samt alla papper som ska fyllas i. Det dumma är att det är samma dag som jag skulle göra mitt fystest för polisansökan. Hade ju kanske inte tänkt göra testet ändå  men ville ha det öppet ifall det skulle hända något med avresan till USA. Men nu kan jag ju verkligen inte göra testet. Som sagt även många papper som ska fyllas i...jobbigt när man måste fylla i samma saker få flera olika papper och ibland saker man tycker är helt onödiga. Men men....med världens utveckling så blir också tyvärr det mesta även mer komplicerat och krånligt. Fast det beror ju på vilket sett man ser det :P
Ska titta vidare lite på mina visumpapper och sedan titta film...

Good night...

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej! Jag åkte med Cultural Care, vilka åker du med? Hur många barn ska du ta hand om? Jag trivs väldigt bra här i SF:) Härligt väder! Även om det börjar bli lite kyligt nu...

5 jan? Då hinner du gott och väl säga hej då till vänner o familj under jul o nyår då:)

Har du fått några nyheter från din vän i Santa Barbara då? Jag hoppas att de får elden under kontroll snart...

Lycka till med packning och alla förberedelser! (Som man är nära att kräkas på ;-) )

2008-11-22 @ 02:24:02
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: Linda

Heej :)

Allt bra me dig?

Har fortfarande inget internet men hoppas på att få det snart:)

2008-11-22 @ 16:35:15
URL: http://thisisloppanslife.blogg.se/
Postat av: sandra

Okey vad kul :)

Ja men det är dit jag vill så jag hoppas forfarande. Nångång borde ju nåt dyka upp ;)

Men jag hoppas fortfarande på den 5e för då har man hunnit med jul och nyår hemma.

Hahah vad snäll du är :)

2008-11-22 @ 17:05:07
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: Carin

Ja, jag är bland de äldre som är au pair, de flesta är 19-20 och har precis tagit studenten. Men jag tycker att man borde göra reklam för att det är bättre att åka till usa efter att man har fyllt 21=) Jag tror du förstår varför...

Lycka till med alla papper, och kom ihåg att det är allt värt det när man väl kommit fram! :)

2008-11-22 @ 19:34:07
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: Janne

En liten hälsning bara

Janne o Lotta

2008-12-28 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0