Halloween

Varit en lugn helg om man ser till roliga och nämnvärda händelser!! Jobbade både lördag och söndag på Wedins :/ Men tiden gick fort så det var skönt i alla fall. På lördagskvällen kom min bror och hans tjej förbi och åt mat med oss samt gå till gravarna. Var mysigt att umgås lite och bara ta det lugnt....men det var svin kallt ute!!! Annars har det som sagt inte hänt mycket utan bara fixa med små saker och softa. Skickade dock mail till familjen i USA och fick svar idag. Är ju bra att hålla kontakten uppe samt finns en del saker att fråga om angående vissa detaljer. Har även funderat på ifall jag ska be om pojkarnas MSN (ifall de har det) för att kanske snacka med dem och bygga upp ett band innan jag kommer till USA....eller så gör jag inte det utan tar allt när man väl anländer?!

Är det någon som vet hur man ska gå till väga för att få en youtube ruta i bloggen som man kan se/lyssna på, på bloggen?? Hur man fixar länk fattar jag men vill att själva "länken" ska visas på min blogg....ja, ni fattar :P

Och ja "Bengt", jag ska ut och resa lite..hehe :) Och "Marie"...jag har jobbat helger samt ska jobba fem helger till på raken :( Så tiden finns tyvärr inte för någon utgång men mer tid kommer att finnas i december.....kommer att återkomma om det.

Good night...


Kommentarer
Postat av: Anna

hej, vart i usa ska du? :)

2008-11-03 @ 13:37:29
URL: http://annainusa.webblogg.se/
Postat av: amanda

Japp det är till min familj i USA jag har köpt presenter. Till föräldrarna har jag köpt en bok om Sverige med en massa fina bilder. Till barnen har jag än så länge köpt pippipärlplattor och en bamsedocka.

men det är verkligen svårt att komma på vad man ska köpa måste jag säga.

2008-11-04 @ 10:27:45
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: amanda

ja, det är ju sant förstås. men när man är så nära avgång känns det som om tiedn går jättesakta.

men det var ju jättebra presenter! Det jobbiga för mig är att min familj redan har haft två svenska au pairer innan mig vilket innebär att de redan har köpt alla presenter med sverigeanknytning som finns typ :P menmen, det ordnar sig (:

2008-11-05 @ 12:50:44
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: Jannica

Skoj att du också ska till USA! Hur gamla är barnen du ska ta hand om? :)

2008-11-10 @ 04:24:02
URL: http://missjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0