Grym avslutning :)

Dagens låt är en låt som jag hörde första gången när jag var liten och fastnade direkt för den och har sjungt med i texten varje gång jag hör den sen dess :P



I helgen gjorde jag inte mycket mer än tog det lugnt och jobbade på Wedins. Om man bortser från att jag fick finbesök på söndagen och hade en hel trevlig och rolig kväll.
Idag var det dubbeljobb och träning på kvällen vilket innebör ännu en fullspäckad dag för min del :( Finns mycket annat jag vill hitta på och göra men har helt enkelt inte tid just nu!! Dock är det bara två veckor kvar som jag har det såhär...sen är den en hel månad "semester" :D Kommer bli mycket festande då och ta igen tid med kompisar som man inte hunnit träffa det senaste innan man åker iväg.

Vill se film, spela spel...behöver puzzla klart mitt puzzel samt fixa med saker. Får se vad det blir innan jag går och lägger mig.....jag gissar på det som jag egentligen inte borde göra.

Good night...

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan. Läste igenom din blogg och såg att du ska åka som au pair. Vad kul :) När åker du?

2008-11-18 @ 23:04:30
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul :)

Jag vill också åka det datumet men mina matchningar går inte framåt tyvärr. Men jag vill bara till California så därför tar det tid. Vart ska du då och känns familjen bra?



Ja visst är dom snygga ;)



Ha det så bra.

2008-11-19 @ 17:47:14
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0