Ännu ett steg närmare.

I love 90-talet. Bjuder på en skön låt från tidiga 90-talet som man både kan välja att bara blunda och lyssna till eller att sjunga med :P



Var och gjorde min obligatoriska hälsoundersökning inför min resa till USA på tisdags förmiddagen. Var en lättare "undersökning", doktorn fråga mig och han skrev ner de svaren jag hade typ. Och allt detta kostade 600 kr....inte värt det men bara att göra då man måste. Det tråkiga är att priset inte är utifrån jobbet det kräver eller tar utan helt enkelt bara för att det var den formen av hälsointyg.
På kvällen hade jag min sista etikföreläsning på högskolan. Var den bästa föreläsningen så långt och även den roligaste. Vi hade rollspel och det var mycket intressant. Skönt avslutning och generellt att man inte behöver tänka mer på det. Våra resultat på hemtentan får vi någon gång nästa vecka.

Idag tog jag det lugnt på förmiddagen och det hade kunnat slutat med att jag inte kommit iväg till jobbet om jag inte ringt och påminnt mamma om att jag skulle ha bilen. Jobbade sex timmar idag och min sista stängning....gick bra och fort tiden. Den nya tjejen som ska ta över mina timmar var där idag och lärde sig. Hon var trevlig och det roliga är att hon har varit camp ledare i USA, NY förra året :P Ska chilla under kvällen så får se vad jag känner för att hitta på...

Good night...

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja precis och jag vet att det kommer ta längre tid men samtidigt så är det tid jag vill så jag hoppas att det kommer bli så snart :)

Jag är med i Cultural Care, vilka åker du med?



Jag köpte den rosa fast i svart istället, grymt snygg i verklighten.



Jag tränar på friskis så mycket jag hinner och kan.



Ha det så bra :)

2008-11-19 @ 22:07:31
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja precis och jag vet att det kommer ta längre tid men samtidigt så är det tid jag vill så jag hoppas att det kommer bli så snart :)

Jag är med i Cultural Care, vilka åker du med?



Jag köpte den rosa fast i svart istället, grymt snygg i verklighten.



Jag tränar på friskis så mycket jag hinner och kan.



Ha det så bra :)

2008-11-19 @ 22:11:15
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja precis och jag vet att det kommer ta längre tid men samtidigt så är det tid jag vill så jag hoppas att det kommer bli så snart :)

Jag är med i Cultural Care, vilka åker du med?



Jag köpte den rosa fast i svart istället, grymt snygg i verklighten.



Jag tränar på friskis så mycket jag hinner och kan.



Ha det så bra :)

2008-11-19 @ 22:11:35
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: Anna

mm, vi måste boka själv, var ganska rörigt men har fått en tid nu iaf! :) 3 dec, när ska du dit?



vi måste skriva om familjen o olika lekar i sverige o så... ni då?

2008-11-20 @ 22:08:18
URL: http://annainusa.webblogg.se/
Postat av: Carin

Hej!

När ska du åka? Har du fått klart med familj än? Jag är au pair i närheten av San Francisco, sen i slutet av augusti.. Lycka till med allt!

2008-11-20 @ 23:47:26
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: amanda

man bor på ett hotell under orientation. jättefint är det :) 4-stjärnigt. du åker väl också med STS så du kommer få bo där med.



Hahha, det var inga killar från skandinavien. det var bara allt som allt tre killar där. och typ 93 tjejer.

ja, det var skönt att de var trevliga :)



hur är allt md dig?

2008-11-21 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0