A good weekend!!

Tänkte att det nu var dax för lite svensk musik och detta blir iform av en lugn låt som vi avrundar söndagen och denna veckan/helgen med :D



Som rubriken säger har denna helgen varit väldigt bra på många olika sätt ( skev på engelska för att öva mig inför USA..hehe ;) )

I lördags var jag ledig och tog för det mesta det bara lugnt. Var på förmiddagen med Junior på badhuset och bada. Det var väldigt roligt och uppskattat av Junior, vi hade pratat om det länge så bra att vi äntligen fick det gjort. Var sedan hemma och mysa.....fick sedan ett impulsivt/oväntat finbesök vilket var trevligt och uppskattat!!

Idag jobbade jag min sista helg på posten vilket var skönt. Sista dagen gick bra, var fint väder men kallt. Om en vecka, 7 dagar, 168 timmar, 10080 minuter, 640800 sekunder börjar jag min månads långa semester :D I effektiv tid har jag kvar att jobba en vecka, 7 dagar, 40,5 timmar, 2430 minuter eller 145800 sekunder....nedräkningen har börjat :D
Efter jobbet har jag bara fixat med små saker som måste göras hemma och inför den nya veckan. Ska även mysa med en film innan jag lägger mig...har tittat på två väldigt bra filmer de senaste dagarna. Den ena var " Scent of a woman" med Al Pacino och den andra var " Bang bang you´re dead". Jag rekomenderar er som inte sett dem att göra det!! 

Good night...

Kommentarer
Postat av: sandra

Då hade jag rätt då :)

Nej jag har egentligen bara Mcdonalds så mycket jag får, arla på helgerna och dagis för att få ihop mer timmar till CC. Så det blir endel jobb för mig men december ser ut att bli en lugn månad.

Ja jag hoppas också att nåt dyker upp snart för jag vill åka nu :)

Så håll tummarna för mig så kanske jag åker den 5 :)

2008-11-23 @ 22:57:23
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo tack allt är bara bra me mig:D

2008-11-24 @ 21:33:02
URL: http://thisisloppanslife.blogg.se/
Postat av: Sofie

hej! Ska du vara au pair? coolt för att vara kille.;) Vart ska du? Själv ska jag till Chicago. =) När åker du?



kramis

2008-11-25 @ 13:05:43
URL: http://amoralavida.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha det kanske borde vara så men i mina fall så står jag där bakom helt tyst och sen frågar de mig :)

Ja det kanske händer lite saker men om dom är bra eller dåliga vet jag inte så jag avslöjar ingenting än.

Tack så mycket :)

2008-11-25 @ 22:57:05
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0