Väldigt trevlig helg :)

Ett av de bästa pojkbanden enligt min mening med många fina låtar, här kommer en av dem.



På fredagen var det att kliva upp tidigt igen då vi skulle ha fystester klockan 0830 i Ryahallen. Var sista dagen med högskolan. Jag klarade av alla testerna samt fick de högsta betygen man kunde i de två kurser vi läste så jag är helt nöjd med mina resultat för dagen :) På kvällen var det middag med några från kursen som var trevligt och gott...tyvärr var jag inte där jätte länge så jag åkte vidare hem till johan som hade en liten tillställning i sin "nya" lägenhet. Var roligt folk där och de bodde väldigt fint i det nybyggda området. Skönt att jag äntligen fick se lägenheten och få det gjort som jag velat och pratat om ett tag nu :P Blev en lugn men lång natt då jag hade ett trevlig samtal med en på festen.


Så det var upp tidigt igen efter allt för få timmars sömn för att ta bussen hem till Sandhult. Tyvärr hade Sarah och Johan läst fel då de trodde att det skulle gå en buss 0940 som tog mig till terminalen. Men bussarna gick inte försen 1040 på lördagen...men som tur var lyckades jag få skjuts av ett äldre par ner tillterminalen, dagens ros till det paret :)
Väl hemma kom sedan pappa en stund senare då vi skulle åka till farmor och Sture i Falkenberg. Var väldigt trevligt då det var ett år sedan senast och de börjar ju bli till åren nu.... tror de kommer bli glada över min present, julcd med Arvingarna samt deras autografer på :P hehe...Sen hemma så fick jag ett finbesök av en nära vän. Vi åt mat, tittade film, skojade och hade det trevligt!

Söndagen blev lugn. Tittade på lite mer film och fixade hemma men annars inget speciellt. Har skickat sms till alla som åker runt det datum jag åker och frågat vilka som åker från Landvetter samt ska bo runt NYC. Är jag och två tjejer som ska åka från Landvetter så vi får väl se till att hålla ihop hela vägen. Sen är det några stycken som ska bo nära mig så de kan man även binda lite mer kontakt med under året!

Idag har jag, tro det eller ej, inte gjort så mycket heller ;) Sagt upp mitt medlemskap i vissa "klubbar" och donat lite smått. Är idag exakt tre veckor tills jag åker :O Börjar smått komma lite starkare tankar om att detta verkligen händer och att jag inte kommer träffa min familj på 13 månader !! Fick precis också ett oväntat samtal men var väldigt uppskattat...ska jag se till att det blir fler av:P Har träning ikväll...kasnke se film och puzzla vidare på puzzlet. Har bara himlen kvar nu så det ska inte vara för svårt eller ta allt för mycket tid.

Good evning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0