Två veckor kvar till NYC :)

Här kommer en till kvinna med otrolig röst och karriär. Fin låt med, som sagt otrolig röst som man ryser till, i alla fall jag :)


I lördags blev det utgång som var bra och trevligt...med andra ord bättre än kvällen innan. Träffade också nytt roligt folk vilket alltid är uppskattat. Dock vet jag inte vilket som var bäst av de platser jag sov på under helgen, fredagen bjöd på katter och "andnöd" eller en kall bil som det blev i lördags?! :P

Igår söndag sov jag lite väl länge!!! Vet inte varför men en orsak var att min klocka inte ringde då den skulle. Detta innebar att jag missade att höra av mig till Frida som jag skulle då vi skulle träffas under dagen. Men jag fixade det tillslut genom att gåttgöra mig:D Så det blev en lyckad, trevlig och mysig söndag tillslut ändå :P

Idag är det bara två veckor, 14 dagar låter ännu kortare, tills jag åker från Landvetter för att komma till New York. Helt sjukt om man tänker på det i ca två minuter ;) Borta i hela 12 - 13 månader!! Men men...kommer ju bjuda på en massa bra och givande erfarenheter :D Fixade det sista med min brors och min pappas presenter också....de kommer att bli väldigt glada tror jag. På kvällen blev det träning som inte var seriös då det inte är några matcher mer förrän efter nyår. Så ingen motivation hos de flesta samt många borta. Hem och äta, fixa blogg, titta runt samt fixa med några saker...det är de som jag gjort efter träningen och ska fortsätta lite till med.

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0