Tv- stjärna ;)

Idag blir det en låt från filmen Mamma Mia som jag såg idag. En bra film tycker jag som inte var för överdriven samt gav en ny syn på ABBA´s låtar till det bättre tycker jag. Blir en skön version av "Honey Honey"....skön röst har tjejen :P



På juldagen, torsdag, var man seg på morgonen. Dels för att jag var uppe sent dagen innan samt för att jag gick upp väldigt tidigt för att gå på Julotta....var sådär men tradition så :/ Under dagen fixade jag lite mer med klapparna man fick på julafton och sedan blev det fest på kvällen :D Begav mig till min kompis Dennis som hade en bra förfest med lite flera kompisar. Sen var det stan som gällde och det blev en av årets bästa utekvällar för året!! Mycket folk ute och god stämmning så svårt att bli dåligt då :P


Fredagen sov jag ut ganska bra och softade med Dennis fram till eftermiddagen. Tog det lugnt resten av dagen då jag varit lite små sjuk några dagar och det hade slagit ut lite mer just dag så vilade upp mig inför nya äventyr :) Första avsnittet av "Selma", som jag var med och spelade in i, visades på SVT 1. Dock var jag inte med i detta avsnittet utan det jag var med och spelade in skulle komma i andra avsnittet som kom dagen efter :D


Lördagen kom och jag åkte till Frida för att vara med henne samt hennes kompisar som jag skulle träffa för första gången. Känt Frida ett tag nu men aldrig blivit av tidigare :/ De var snälla och trevliga så det blev en väldigt lyckad kväll. Samtidigt blev jag även TV-stjärna ;) hehe...det jag spelade in visades och de hade inte klippt bort min replik mot Helena Bergström!! Förutom min stora scen, då med repliken, så ser man mig i många andra scener och roller under andra avsnittet. Jag spelar hotellvärd, servitör under Nobelmiddagen, gatuman med mera.
För som vill se mig och min replik kan gå in på, http://media.svt.se/play/playprima/, och sedan välja "Selma" samt andra avsnittet. Man ser mig ganska direkt i bakgrunden och min replik kommer vid exakt 7 minuter in avsnittet. Sen är jag med i scener under hela avsnittet vid olika tillfällen och i olika roller som sagt.

Idag har det inte hänt något speciellt. Jag har tagit fram mina resväskor för att börja planera min packning med mera. Jag har hjälpt min pappa och mamma med att visa dem hur msn, skype samt min blogg funkar så att vi kan hålla kontakten under mitt ett år långa frånvaro :) Sen fyllde Janne, mammas sambo, år så han fick en present av mig och min bror samt att min kusin fyllde 18 år så jag skickade ett sms till honom.

Good night...


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, men kvällen hade varit ännu mer fulländad ifall jag hade vunnit över dig direkt på tennisen!! :P

2008-12-29 @ 08:51:11
Postat av: carin

Hej! Hur går det med packningen o så vidare? Har du läget under kontroll? :)

2008-12-30 @ 05:38:20
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: Anonym

kändisen:)

2009-01-02 @ 00:41:37
URL: http://mathildaknutsson.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Sedan är hon sjukt snygg också! :D

2009-01-07 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0