Tenta...

En av UB40 låtar som jag alltid lyssnade på i bilen på sommaren när jag och pappa åkte ner till min farmor i Falkenberg. Fin text och härlig version.



I måndags ringde jag till Amerikanska ambassaden för att fråga angående en sak vad det gäller ifyllandet av visumpapprena. Personen försökte svara men tydligen är mitt fall inte helt lätt så tillslut kom vi fram till att jag ska låta det vara som det är så fixar dem det när jag är där. Det var ett svar som fick min nervositet att försvinna lite, att om det är något så fixar dem det så att jag kommer iväg :) Annars pluggade jag inför tenten, dock inte så mycket som jag hade tänkt, och hade hockeyträning.

Idag har jag inte gjort mycket mer än att gå igenom mina anteckningar inför tentan samt att ha tentan. Var dock en lätt tenta och inte så svår som jag trodde eller var orolig för att den skulle vara. Men läraren i ämnent är soft och skön så jag misstänkte ändå lite att det inte skulle bli så farligt. Jag menar, det är ju ändå snart jul :) Ska nog ta tag i mitt puzzel nu igen...måste bli klar innan den 24 dec och detta är faktiskt ganska jobbigt att puzzla :/

Good night...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror redan Fanny börjat fila på en NY-blogg ;)

2008-12-03 @ 08:56:57
URL: http://medklackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha! Jepps, har redan börjat lite smått ;)

Men vilka färger vill du ha? Mörka? Ljusa? Ska det vara nått med amerikanska flaggan? Har du några bilder du vill ha med? ^_^

Vad ska du ha för text?

2008-12-03 @ 09:39:43
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0