Tack och adjö, Wedins.

"Tonight..." bjuder jag på en underbar duett. Hon har en otrolig röst :)



Lördagen, början på min sista helg på Wedins. Krånglade lite, typiskt nog nu, men löste sig i tid. Efter jobbet gick jag till en kompis som jag skulle sova över hos under natten. Vi skulle ha lag fest så hade planerat lite. Var först hos en annan lagkompis på Vilastan och hade för, förfest innan vi gick ner till huvudfesten i stan. Var skoj och roligt att festa för en gångs skull med killarna och inte bara behöva tackla dem :P Blev dock en tidigare hemgång än tänkt men ändå en lyckad kväll och allt har sin mening.

Idag var jag inte för skön när jag vaknade och var inte det översta på listan över saker man ville göra...att jobba. Men plikten och min sista dag på Wedins kallade. Ungefär halvvägs in på mitt pass kom min pappa och sa att jag såg helt förstörd ut, och då hade jag börjat precis må lite bättre :P hehe..där stod jag och sålde skor :) Fick en present av två av mina medarbetare, vet inte om jag ska öppna den nu eller vänta till jul?! Ska gå förbi butiken på tisdag och ge dem en bakelse eller något sådant. Annars har jag bara försökt kurera mig mera sedan går dagen...haft ett trevligt samtal också, ska jag inte glömma. Ska försöka fixa med några saker till innan jag nog sover. Måste plugga med...orka!!

Good night...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjo!

Det är ju min rara kompis Fanny - fashionfun.blogg.se som fixat min blogg. Fråga henne så kan hon säkert snygga till din med ;)



Skönt att helgen är över nu va? Blev det mkt folk i sön?



Kram

2008-12-01 @ 12:22:58
URL: http://medklackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0