Tack för en mysig helg :)

Bjuder idag på en låt som är skön,bra och även har en bra text. Spelades mycket och högt när jag jobbade som väktare..hehe.



Fick gå upp ganska tidigt på lördagen (med mina tider mätt :P) för att hämta en nära vän. Vi åkte sedan tillsammans med min mamma, pappa och Janne till julmarknaden på Hjälmared. Tredje året jag är där nu, första året var jag själv med i det, och tycker att det inte var lika bra som de tidigare gångerna detta året. Men är otroligt mysigt och trevligt där...hade varit ännu bättre ifall det hade varit snö på marken och i luften. Sen på kvällen var vi några stycken hemma hos en från klassen och hade en "glögg-kväll". Blev inte så många, livligt eller sent....men trevligt var det :) En av de pojkarna jag ska ha hand om i USA fyllde 14 år idag så jag skickade även iväg ett mail till familjen om att gratta honom från mig.

Idag har jag bara tagit det lugnt...ändå söndag. Haft det mysigt, trevligt och roligt men en nära vän :D Ska se på några Prison break avsnitt och sedan lägga mig.

Good night...

Kommentarer
Postat av: Anna

mm :)

hur går det för dej då? börjar du bli nervös?

2008-12-08 @ 14:56:02
URL: http://annainusa.webblogg.se/
Postat av: amanda

haha jag har nog inte ens riktigt fattat att jag är här. det tar ganska lång tid.

nja, riktigt varm i kläderna är jag nog inte än. barnen testar mig fortfarande och jag tror inte att man riktigt kommer in i det förrän efter två månader eller så. men nästa onsdag har jag redan vart här en månad, sjukt vad tiden går fort.

2008-12-09 @ 02:17:22
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjo.. Jag har tid på ambassaden kl 08.00 :) Har dock inte bestämt mig än för om jag ska på mötet eller inte sen på CC.. Jag åker den 12:e januari från Köpenhamn och har värdfamilj i Denver. Sj då? :)

2008-12-09 @ 18:40:31
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0