Seger :D

Kände för en klassiker idag....hehe, ialla fall för de som är i min ålder :) Aqua bjuder på en del bra låtar och kommer att bjuda på mer från dem men börjar med deras kanske mest kända låt.


Två lugna dagar som har passerat. I måndags gjorde jag en av de två saker som jag hade tänkt börja med. Nämligen att gå upp 1000 på dagarna och gå ut innan frukost. Men som sagt blev det bara en av dessa saker som jag genomförde och det var att gå ut och gå :) Sen hade jag träning på kvällen som gick okej men som var sådär.

I dag har jag inte haft mer att göra. Puzzlat på mitt puzzel som jag ska ge bort och haft match. Fick spela hyffats mycket och det gick bra. Vi vann me 4-2 och jag var inte inne på något mål bakåt samt skapade chanser framåt och var inne på några mål framåt. Denna segern var viktigt, inte bara för poängen, utan även då det är prestige lagen emellan. Ska innan jag lägger mig titta på avsnitt 14 av Prison break och kanske puzzla lite.

Och emelie: Ja, det är roligt och bra för Au Pair jobbet att en kille åker så att det blir mer accepterat och vanligt framöver att killar kan och åker som Au Pairer. Ska även bli väldigt roligt för mig då det kommer att bli en annorlunda upplevelse, dels som precis för alla andra som också åker som Au Pair men sen även för att jag är kille. okej, skoj :) Vart ska du åka och med vilka?

Good night...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag får se hur jag gör :) Pratat med de som varit där innan och det är ingen ny information.

Jag bor längst ner i Skåne så Köpenhamn är närmsta flygplatsen för mig.

Okej det låter inte helt fel det ju =)

2008-12-10 @ 07:36:55
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe,jag hoppas de inte har en gris! :P men tror de mena "pug"... är väl inte så vanligt med grisar i ett villaområde i San francisco.. men men man vet ju aldrig! ;P



Jag hade tänkt att de pengarna skulle räcka de första dagarna i NYC. Men borde kanske växla lite mer... kan ju vara bra o ha med sig när man ska flyga vidare till SF.



har du varit på ambassaden än då?

2008-12-10 @ 14:20:48
URL: http://annainusa.webblogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-12-10 @ 14:26:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0