Party i Borås :P

Ja, det är ju lördag så får bjuda på en sweet disco-låt som är i farten just nu. Skön rytm och bas :D


I torsdags hann jag inte göra så mycket då vi hade säsongens sista match borta i Falköping, mot just Falköping ;) Blev tyvärr förlust med 2-9 men de var riktigt bra så inte vi som förlorade matchen utan dem som vann den om man säger så! Min egna insatts var ganska bra trotts att jag var inne på några baklängesmål....men inte alltid mitt fel indirekt :P Annars spelade jag enkelt och tufft. Efteråt hemma åt jag, David och Dennis på max och satt kvar tills de stängde..var trevligt :D

Igår puzzlade jag klart mitt puzzel vilket var bra, klippte mig samt rakade mig :) Var skönt och mycket hår som försvann på kroppen :P Hann även med att sola mig lite...vill ju inte se likblek ut när man kommer till USA så ska jobba lite mer på det innan jag åker. Sen på kvällen var vi hemma hos Dennis och spelade lite poker tillsammans med David och Sandra. Sedan gick jag och Dennis ut....var en seg kväll med lite folk och mycket äldre!! Blev i alla fall att jag sov hos en kompis som hade katter och jag var/är mer känslig för katter, i alla fall vissa, än vad jag trodde. Först blev det lite jobbigt att andas men det gick bort efter ett tag men jag fick lite "utslag" på kroppen :/ Jaja, överlevde i alla fall..skönt att duscha bort allt sen.

Idag har jag tagit det lugnt med Dennis. Vi har varit i knalleland och handlat lite samt träffat folk. Dennis bjöd mig på sin hemlagade köttfärssås vilken var god :P Ska fixa lite hemma med lite saker innan jag kanske åker in till stan igen för en till utekväll :D

Good Party...

Kommentarer
Postat av: carolin

åh älskar denna låten vad heter den? :)

2008-12-31 @ 16:38:18
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0