En vecka kvar till julafton :)

En skön låt med en början som jag älskar och tycker är det är "floow" i :D


Lite av en lyckans dag kan man säga att tisdagen var....samtidigt som det inte var det på ett annat sett. Jag lovar att jag ska förklara detta lite förvirrande budskap :P
Tisdagen började med att jag fick brev om att mitt pass och visum hade kommit och jag kunde hämta ut det. Allt var rätt och såg fint och bra ut :) Sen på kvällen hade jag borta match mot Fotskäl, som vi vunnit båda matcherna som varit hittils. Men idag förlorade vi och stor det tycker jag ligger på dålig coachning. Fel strategi från början och sedan helt fel toppning i slutet. Men men, själv var jag nöjd med min insatts och match. Det som är viktigast att man själv vet och känner att man gjort sitt där ute!!

Idag har det varit väldigt lugnt. Ringt och fixat med småsaker som dykt upp, puzzlat lite, spelat dator, haft ett väldigt trevligt telefonsamtal med mera. Skickade även ett mail till min Lcc som jag kommer att ha i USA. Detta dels för att bara säga hej men också för att hon ska veta vem jag är ifall det händer något i början när jag är i USA innan jag träffat henne. Känns ju lite dumt att helt plötsligt bara ringa henne och be om hjälp när man inte snackat med henne innan liksom.
Idag är det också en vecka, 7 dagar, kvar till julafton....nedräkningen fortsättar!! :P

Nu ska jag titta på avsnitt 15 av Prison break, kanske puzzla lite sen och sova :)

Good night...

Kommentarer
Postat av: Anna

mm, hur känner du dej då? nervös??



hade samma problem, frågade en tjej o hon sa att jag skulle testa mig fram o klistra in den i kodmallen. Lycka till! :)

2008-12-18 @ 17:01:45
URL: http://annainusa.webblogg.se/
Postat av: amanda

ja, jag vet. det är surt. här där jag bor finns det inte så mkt annat att välja på. är dessutom en rikemansstad. men jag har en kompis som bor ungefär 20 minuter härifrån och hon betalar bara 28 dollar i månaden. så det är ju stor skillnad.

ja, tiden går både snabbt och långsamt. det är en ganska konstig känsla, tror du kommer få den med. snart åker du väl? känns det bra? :)

2008-12-19 @ 05:41:45
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0